اولیدیم دا نجوردو اینده
خیلی سخته من بچم هی تب میکرد
آسون تربن واکسن هامین بود نه درد داشت نه تب
خیلیییی من پدرم در اومد امروز روز سومه تازه امروزبهتر شده
یا خدا فردا باید بزنمش
خیلی سخت بود
خیلییییییی 🥲پسر من آب شد اصن
واقعا. منم تا گذروندم پوست کندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.