چقد واکسن شش ماهگی سختهههه😩

تصویر
۸ پاسخ

اولیدیم دا نجوردو اینده

خیلی سخته من بچم هی تب می‌کرد

آسون تربن واکسن هامین بود نه درد داشت نه تب

خیلیییی من‌ پدرم در اومد امروز روز سومه تازه امروز‌بهتر شده

یا خدا فردا باید بزنمش

خیلی سخت بود

خیلییییییی 🥲پسر من آب شد اصن

واقعا. منم تا گذروندم پوست کندم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷🦋mahva🦋🩷 مامان 🩷🦋mahva🦋🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 ۱۶ ماهگی