من ۳بار بردم دکتر تب دخترم ۴۰پایین نمیومد
امان از این واکسن 6 ماهگی نابود شدم هم بچم خیلی عذاب کشید هم خودمون
عزیزم با آب ولرم پاشویه کن.استامینوفن رو بهش دادی؟؟؟
تب ۳۹ نیاد پایین خیلی زود میره بالا مواظب باش.انشاالله تبش بیاد پایین زود پاشویه کن.امشب کلا باید بیدار باشی.منم هنوز نزدم .بچم مریض شده بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.