واکسن شش ماهگی رو میشه چقد دیرتر زد؟؟

۴ پاسخ

من۱هفته دیرشد

من ۲ماه دیرتر زدم
پس فردا میشه ۸ماهه من امروز واکسن ۶ماهگی رو زدم🚶🏼‍♀️
اول آنفولانزا گرفت هنوز کامل خوب نشده بود که ویروس تب رزئلا گرفت بعدشم اسهال استفراغ شد

من سه هفته دیر تر زدم

من بیست روز دیر تر زدم چون سرما خورده بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جون👧 مامان فاطمه جون👧 ۱۷ ماهگی
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی