من هفته پیش زدم الرژی داشت تا خوب شد طول کشید هشت ماهگی زدم
من یک ماه دیرزدم مشکلی پیش نیامده خدارشکر
سه هفته تقریبا سرما خورده بود
من امروز با 14 روز تاخیر زدم
سلام من دخترم آبریزش بینی داشت تقریبا ۲۰ روز باتاخیرزدم
من بعد ۲۰ روز زدم پسرم مریض بود خیلی ببخشید اسهال داشت دکترش گفت اجازه بده کامل خوب بشه بعدبزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.