روز ده زوده
چون بازم تاریخ لانه گزینیش ک مشخص نیست ک مطمئن باشی کی تستت مثبت میشه
من خودم ک اصلا تست نزدم روز ۱۶ رفتم آزمایش
چه میشه کرد با تقدیر ک نمیشه جنگید 🥺🫂🥺 منم شهریور انتقال دادم روز هشت بیبی زدم منفی شد 😢🥺
بیبی چک تو ببینم گلم منتظرم دختر
زود زدی دوست من ۱۲ انتقال منفی شد ۱۴ مثبت
عزیزم استرس از همه چیز بدتره باعث میشه لانه گزینی نکنه جنین.مواظبت کن از خودت یکم راه برو ...استراحت کامل شنیدم خوب نیست یزره کاراتو انجام بده خودتو سرگرم کن.فقط کارای سنگین نکن
شاید لقام دیرگرفته باشه. ان شاءالله چهاردهم هم بزن
خیلی زود زدی
باید بعد ۱۵ بزنی
اصلن ناامید نشو
سنت خوبه انشالله مثبته
سعی کن ادرار اول صبحت باشه
انشالله مثبت میشی نگران نباش
تا ۱۳ برو ازمایش
اصلا تست نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.