خیلی زود زدی اصلا بی بی چک استفاده نکن اول ازمایش خون بده
عزیزم 18 روز بعداز انتقال باید تست بزنی برای چی انقدر زووود میزنی که حالت گرفته بشه و گندبخوره توی دوران انتقال
عزیزم بعد ۱۴روز تست بزن
وقتی زودتر از موعد تست میزنی فشار و استرس زیادی به خودت وارد میکنی که برات سمه ان شاءالله هر چی صلاح خداوند باشه همون میشه
معلومه منفی میشه من ۱۳ سیکل زدم هاله افتاده
خیلی زود زدی بعد ۱۴ روز اونم آزمایشگاه
زود زدی عزیزم صبر کن تا لانه گزینی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.