۸ پاسخ

انشاالله زود برات بگذره

منم اونجوری بودم. تا. ۱۵هفتگی بعدش خوب شدم

من حدودا هفته ۶ و ۷ حالت تهوع داشتم ولی بعد خیلی بهتر شدم طوری که فکر کردم بارداری متوقف شده ولی رفتم سونو دیدم همه چیز خوبه

من تا ۱۶ هفته اینجوری بودم

من سر ۹هفته تهوعم خوب شد نه کامل قطع شه هاااا ولی چشم گیر کم شد

۱۳ هفته شدی خوب مشه سعی کن نان خشکه بخوری وعدع های غذای تو تیکه تیکه بخور سیرابی هم خیلی خوبه تهو کم میکنه و مقوی هستش

تا اخر یا تا ۵ ماه منم همینم

بعضیا سه چهار ماه بعضیا تا اخر بارداری😃

سوال های مرتبط