۵ پاسخ

بزرگتر بشه خیلی هم سخته هم بچه می ترسه اذیت میشه، من پسرام رو ۲۰ روزگی بردم اصلا اذیت نشدن زودم خوب شدن

من پسرمو پارسال آذر ماه ختنه کردم به روش بیهوشی. وختنه سنتی. خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد

پسر من ۳سالش بود بخاطر اشتباه دکتر خیلی اذیت شد

یکی از اشناها پسرش دوسال نیم اینا ختنه کرد میگفت راحت بوده زود هم خوب شده

پسرخاهرشوهرم تقریبا ۸ـ۹ساله بود پسرش

خیلی اذیت شده طفلی.دیرم خوب شده

سوال های مرتبط