خانوما کسی شیرخشک کمیداژن نمیخواد؟

۶ پاسخ

عزیزم شیر و داری؟؟
اکه داری من می‌خوام

سلام کمیداژن میخاستم

تهران

سلام.من میخوام عزیزم

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

دونه ای چند؟
کدام شهری؟

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی