۵ پاسخ

با انگشتت سینه رو طوری بگیر که زیاد نیاد نصف شیر بیاد

شیرت رو‌ بدوش چون جریان شیرت زیاده میپره توو گلوش

اگه شیرت زیاده نمیتونه کنترل کنه این باعث رفلاکسم میشه برا بچه من که اینجوری بود..شیرت اولش که اب هس رو بدوش بعد شیری که چربی داره می یاد وکمتر هم میشه میتونه کنترل کنه وبخوره یواش یواش

شیرت زیاده؟؟؟

خوب بچه کوچیکه چه اشکال داره اهسته بزن پشت کمرش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی