من میذارم اما دقیق زیر سرش نه از زیر کتفش به بالا که بالا نیاره
من از اول بالش فرم دهی میزارم
میگن زیر دو سال نباید. بالش بزاری اما خب پسر من رفلاکس داره بالش میزارم اما زیاد سفت و مرتفع نیس. وقتایی ک بازی میکنه بالش نزار بزار پشت سرش سفت بشه
من از روز اول گذاشتم رفااکس داشت
من از روز اول گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.