۴ پاسخ

نه فقط تشکش شیب دار کن

بچه ها تا یکی دوسالگی اصلا بالش نیاز ندارن.برای رفلاکسش میخوای سعی کن یه سطح شیبدار براش درس کنی.یا تشک انتی رفلاکس بگیری

من از روز اول گذاشتم
ولی بالاتنه نه فقط سر
برا رفلاکسش خوبه

نه نذار

سوال های مرتبط

مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۵ ماهگی
مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی