۱۰ پاسخ

اگه آروغ نزنه باید زیر سرش بالشت بزاری وگرنه هیچ نیازی نیست فعلا

دو سالگی دکترا میگن. اما اگر نگران رفلاکسی یا تشک انتی رفلاکس بگیر یا خودت شیب دار کن تشکشو

من از یکسالگی

من پسرم رو بالشت نمیمونه اصلا 😐
یکسال و چهار ماهشه

من بالشت فرم دهی می‌زارم

من از ۵۰ روزگی دیگ. گذاشتم زیر سرش و شونه اش البته

البته زیر سرش و شونه هاش

منم هنو نذاشتم یکی میگه شیش ماهگی یکی میگه بدو تولد

من ک الان میذارم بخاطر رفلاکس

من از روز تولد میذارم 😐

سوال های مرتبط

مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۴ ماهگی