خانما از کی میتونم بالشت بزارم زیر سر پسرم

۵ پاسخ

من زیر تشک میزارم رفلاکس داشت از اول

حداقل تا دوماه نباید بزاری
میتونی بالش زیر تشکش بزاری که شیب دار بشه فقط

مگ الان چی میزاری؟

تو بیمارستان ب من گفتن تا دوماه به هیچ وجه بالشت نزارین

من الآنم میزارم

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی