اینو دو روز تاخیر داشتم ..بتا دادم ..منفیه؟
منم ده روزه تاخیر دارم بیبی هم منفی شد دیدوز رفتم دکتر سونو نوشت فهمیدم عفونت دارم الانم ک منتظرم پریود شم ولی نمیشم😐💔
بتابده منم بی بی چکم بخاطرتاخیرلقاخ منفی شدبتام مثبت
داروی هورمونی مصرف کردی؟
من این ماه با ۱۵ روز تاخیر شدم
اگه حامله نباشی برو دکتر زود پریود بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.