۴ پاسخ

اینو دو روز تاخیر داشتم ..بتا دادم ..منفیه؟

تصویر

منم ده روزه تاخیر دارم بیبی هم منفی شد دیدوز رفتم دکتر سونو نوشت فهمیدم عفونت دارم الانم ک منتظرم پریود شم ولی نمیشم😐💔

بتابده منم بی بی چکم بخاطرتاخیرلقاخ منفی شدبتام مثبت

داروی هورمونی مصرف کردی؟
من این ماه با ۱۵ روز تاخیر شدم
اگه حامله نباشی برو دکتر زود پریود بشی

سوال های مرتبط

رقی رقی قصد بارداری