لکه بینی خیلی کم هر از گاهی تو هفته من خطرناکه؟ خیلی میترسم خیلی

۴ پاسخ

اره چقد خونسریدی برو سنو

منم دارم هماتوم داشتم
در حد لک بین ترشحاتم بود
کلا ۴ ۵ بار دیدم

حتما دکتر برو باید سونو بدی دلیلش رو بفهمن

باید شیاف بذاری استراحت کنی احتمالا هماتوم داری. حتما با دکترت درمیون بذار

سوال های مرتبط