۶ پاسخ

سلام شما سونو قلب رفتین؟
بعد به لکه بینی افتادین؟
منم نمی‌دونم چرا از وقتی هفته ۸ تموم شد لکه بینی دارم

حتما برو دکتر
استراحت کن و نگران نباش
طبیعیه

چقدر طول میکشه لکه بینی خوب شه
سونو نفرستادن شما ؟

رفتم شیاف داد گف هر ۱۲ ساعت یکی بزار

استراحت باش ،دکتر بهت شیافت نداد؟

عزیزم نترس منم لکه بینی داشتم باید سریع بری دکتر بهت شیاف و آمپول میده بزنی برطرف میشه فقط زود برو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری