۹ پاسخ

هر شهری میتونی بری مرکز بهداشت بزنی باید دو ماهش تموم بشه بعد بری حالا نهایتا یکی دو روز بعدش برو بزن
کار خاصی هم نمیخواد بکنی قبلش میری اونجا واکسن زد بهت میگن چیکار کنی از همون موقع هم شروع میکنی به دادن استامینوفن کمپرس گرم هم خوبه بزاری براش تبشم چک کن

دختر من فردا واکسن داره🥲

دختر منم ۳ روز دیگه واکسن داره

منم اسم نی نی مو میخوام بزارم دلارا

منم ۱۳ ام باید واکسن میزدم که نشد الان بهداشت خودش گفت سه‌شنبه این هفته ببرم یک هفته از تاریخ واکسنش میگذره تا سه‌شنبه

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

عزیزم درخواست میدی❤️

من دهم باید واکسنش رو‌میزدم نشد با توجه به شرایط
احتمالا فردا یا پسفردا بزنم

اسم دختر منم دلارا هست

سوال های مرتبط