من زیاد کله پاچه میخوردم
مخصوصا دو ماه آخر 😐
کله پاچه خیلی رو وزن گیری جنین تاثیر داره
از اول تا اخر میتونی بخوری
منم زیاد خوردم هوسم بود انوقتا🤣
فقط مغزش ضرر داره. اگه کلسترولت بالاس. چربیش رو نخور. وگرنه خیلی هم مفیده
فک نکنم بد باشه،فقط جگر و ماهی رو مبگن خیلی خیلی کم بخوری،ولی چون یکم چربه سعی کن کمتر بخوری
فقط مغز رو نباید بخوری بقیه مفیدم هست
چرا بد باشه گوشته
مگ ضرردارع من دودفع خوردم
من از اول خوردم ماه اخر برای وزن دهی خیلی خوردم
نشنیدم بد باشه اتفاقا فک میکردم خوبه
تا آخر
ولی من دو بار خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.