عزیزم انشاالله زایمان راحتی داشته باشی برای ایرانمون خیلی دعا کن
انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
تامیتونی راه بروتوپ بزن
منم دیشب زایمان کردم
باپیاده روی چهار سانت بازشدم بعد خوابوندنم ولی از پنجونیم سانت ب بعدروفقط روتوپ نشستم تا فول شدم باتوپ اگ تحمل کنی خیلی زودبازمیشی
ایشالا به سلامتی ♥️
به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم
خدا همراهت باشه
ایشالله عزیزم
ایشالا زایمان راحتی داشته باشی و نی نی قشنگتو صحیحو سالم بغل بگیری😻 برا ما مامانای باردار ک بچه هامون چن بارازدست دادیم و الان حاملگی سختی داریمم دعاکن🥺
خدا کمکت کنه عزیزم واسه منم دعا کن طبیعی ام ولی درد ندارم
ان شاالله عزیزم زود بغل بگیریش
میتونی سوره انشقاق بخون
انشالله بخیر زایمان کنی عزیزم و نینی تو بغل کنی
کدومبیمارستان؟
رحمت چند سانت بازه الان؟
انشالله صحیح وسلامت فارغ بشی عزیزم
با درد بودی یا ن؟
عزیزم بسلامتی
عزیزم بسلامتی بغلت بگیری فسقلیتو، برای منم دعا کن بسلامت زایمان کنم
انشالله بسلامتی زایمان کنی
بصلامتی عزیزم دنیا بیاد
بدون درد رفتی بستری بشی عزیزم؟
از صمیم قلب برات دعا میکنم هم بچه هم خودت سالم سلامت تموم بشی 🙂❤️
ایجان چه حس خوبی انشالله سالم بغلش کنی من که برات دعا میکنم اما شما قول بده اصلا استرس نداشته باشی باشه؟😍
چطور گذاشتن گوشی ببری اتاق زایمان
انشالله عزيزم 🫶🏻🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.