خانوما جو دوسر پرک چجوری میدین به بچهاتون

۴ پاسخ

من با مرغ میپزم پوره میکنم میشه حلیم بهش میدم

تو سوپ اوتمیل

اوتمیل
یا
توی سوپ
من میپزم با یکم آب یا شیر بعد موز له میکنم مخلوط میکنم یه کوچولو دارچین میزنم بهش
میتونی آسیاب کنی پنکیک درست کنی یا توی برنج هاش بریزی تو عدس پلو استامبولی

بذار بپزه اوتمیل درست کن
با میوه مخلوط کن بده بخوره
تو سوپش بریز

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی