من روزی ی بار میدم.یکش تا ۶ماهه
منم دلم میخواد بدم بیومیل میدم پسرم خیلی لاغره
واقعا اسمش گیگوز؟😐
منم تازه شروع کردم گیگوز میدم فعلا نمیدونم چجوریه
من ۲ گرفتم گیگوز برای بعد واکسن
از اول گیگوز میدادم وزن نگرفت ماه قبل کردم نان ولی خیلی یبوست داره از دوبار میخوام گیگوز بدم
1تا 6ماه هست، 2 از 6ماه تا 12ماه،3از 12ماه به بعد
من گیگوز میدم تا ۶
تا ۶ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.