۸ پاسخ

من روزی ی بار میدم.یکش تا ۶ماهه

منم دلم میخواد بدم بیومیل میدم پسرم خیلی لاغره

واقعا اسمش گیگوز؟😐

منم تازه شروع کردم گیگوز میدم فعلا نمیدونم چجوریه

من ۲ گرفتم گیگوز برای بعد واکسن
از اول گیگوز میدادم وزن نگرفت ماه قبل کردم نان ولی خیلی یبوست داره از دوبار میخوام گیگوز بدم

1تا 6ماه هست، 2 از 6ماه تا 12ماه،3از 12ماه به بعد

من گیگوز میدم تا ۶

تا ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی