کیا به بچشون شیرخشک بیومیل ۱ میدن؟خوبه یا نه

۱ پاسخ

من میدادم ولی خوب نبود الان اپتامیل میدم از همش بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۸ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی