والا ک زحمت شیر خشک بیشتره از خواب راحت بزن بدو بدو شیر آماده کن زود بیار بچه بد خواب نشه بالا سرش بشین ک بیدار شد سریع بهش شیشه بدی دوساعت شیشه رو بشور ضد عفونی کن حس ی مادر قوی رو دارم ک بخاطر بچم کلی دارم زحمت میکشم
بچم هرچقدر شیر بخواد بهش میدم نگران کم شدنش و سیر نشدنش و گشنه موندنش نیستم
جایی بخوام برم راحت میرم استرس شیر دادن ندارم یا معذب نیستم
استرس غذامم ندارم که ای وای نفخ نکنه دل درد نشه حساسیت نده
چه احساسی از این بهتر که میبینم بچم راحته😊
من مگه حسی داره شیر خشک؟ خوب میخوره سیر میشه منم خوشحال میشم دیگه
والا من خودم خواستم شیر خشک بخوره ، خودم۵۵ کیلو بودم میخواستم شیرم بدم که دیگه جونی ازم نمی موند باید سرحال باشم بچمو مراقبت کنم دوماه اول شیر دادم ولی کمر درد و پا درد منو کشت حال هیچ کار نداشتم با مشورت دکتر شیر خشک دادم. بعد شیر خشک تمام ویتامینهای لازم داره ما مگه در طول روز چی میخوریم که شیر مقوی داشته باشیم
والا من از قصد شیرخشکی کردمش ، انقد حال میکنم مخصوصا باهمسرم ک هرجا میشینه میگه دوتایی تصمیم گرفتیم شیرخشک بدیم ک سما اذیت نشه هم هرجا دوس داشت بچه رو بذاره بره هم بدن خودش تحلیل نره هم بااین وضع تغذیه ها شیرخشک خیلی مقوی تره🥰🥰 حال روحیمم عالی شده چون هرچی میخوام میخورم رژیم میگیرم میرم نگران چیزی نیستم
من وقتی دیدم سیر نمیشه و نمیگیره اذیتش نکردم الان همین که سیر میشه خیالم راحته و کنار اومدم
دلم میسوزه سر میگردونه دهن میگردونه به سینم
ولی خب اینجوری کامل شیر خشکی بودن خیلی بهتره
من اوایل خیلی ب خودم بدوبیراه میگفتم وقتی هم کولیکش شدید شد و گریه میکرد عذاب میکشم و باهاش گریه میکنم، درد کشیدنش رو میبینم کاری از دستم بر نمیاد
احساس بدی دارم که نمی تونم خودم شیر بدم اما چه میشه کرد خدا همین قدر بهم شیر داد دست خودم نیست که
اوایل دوست داشتم شیر خودمو بخور ولی حتی یک روز هم نخورد خیلی ناراحت بودم ولی الان میبینم خیلی راحته😅
من، احساس مادری کامل برای بچهام😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.