من شبا میدم و خوبه رشد بچم خداروشکر
من راضی نبودم
من دادم پسرم یبوست گرفت ۳ روز داغون شد بچه
آره من راضیم از ببلاک
البته مدل اچ آ میدم چون آلرژی پروتئین گاوی داره پسرم
بردمش دکتر براش شیاف داد اوکی شد
اره خوبه
یبوست نده خوبه به دخترمن نمیفته. یبوست شدید شد
من ببلاک ar میدم وزن خوبی میده
باید ببینی به بچت میفته یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.