۴ پاسخ

اهن و مولتی
زینک چرا میدن؟

من مولتی و زینک میدم دکتر گفت برای رشدشون خیلی خوبه
الان نئو زینک میدم و ویتامین پدیابست
گفت بعد که نئو زینک تموم شد اینو بده

تصویر

مکلتی و آهن زینک برای بچه هایی که اشتها ندارن

زینک مولتی و اهن

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۲ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی