خانما انومالی قیمتش چند شد؟

۱۴ پاسخ

شکمی 1/800 شد

اینجا به من گفت 4 تومن

۲۲۰۰ شد برا من

3تومن شد

۲ و خورده ای نسل فردا

من با واژینال ۴میلیون

من ۳ شد

برامن شد ۲۸۰۰

من گرفتم همه گفتم بالا دو تومن هست اما ۱۴۰۰ دادم با بیمه

درمانگاه فدک ۸۰۰

من ۲۶۰۰شکمی

دکتر شماعی ۱٫۷۶۰

من با واژینال ۲تمن شد

سونو تقریبا ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد