سلام خانما کسی انومالی رفته
قیمتش چقدره؟

۱۵ پاسخ

من ماه پیش دادم با بیمه تامین اجتماعی ۱۵۰۰. بیمه تکمیلی هم هستم حدود ۷۰۰ بهمون میده

من فردا دارم ۳۶۰۰

من همین امروز زنگ زدم گفتن دو و خردی میشه حدودا،اینطور که میگن بیمه تکمیلی هم آنلاین قبول نمیکنن باید فاکتور ببری

مال من شد۲۹۰۰ امروز دادم

سونو ۱۱۰۰ بود من متخصص برام نوشته بود کد داده بود با اون ۸۶۰ شد

من دیروز آزاد ۲۸۰۰

من ۴۵۰۰ حدودا شد و اکو قلب هم ۲۸۰۰

من با تامین اجتماعی ۹۴۰ تومن شد تازه عکس ۳ بعدی هم داد بهم

بیمارستان رفتم با بیمه 89هزار تومان
قبلش نویت گرفتم

۲۱۰۰ شد

۲۸۰۰واسه من شد

من نزدیک ۴ تومن دادم. بیمه ندارم.

من ی جا امروز رفتم بهم گفت ۶ملیون میشه بعد اومدم بیرون جای دیگ برم

من۲۶۰۰دادم

سونو1300

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری