سلام خانما هزینه سونو آنومالی براتون چند شد؟

۱۹ پاسخ

شیردل ۱میلیون و ۴۰۰ شد برای من

1100.دکتر زهره ای

برای من هم انومالی نوشت هم سونو دالپر .جفتش شد ۳۷۵۰

1100👍

حدودا فک کنم یک تومن

880شد برام جا بهزادمهر رفتم

1130

یادم نیس ۲۹۰۰ شد یا ۳۹۰۰

۱۶۰۰ شد

۲۷۰۰

با طول سرویکس ۱۶۰۰

۱۶۱۰۰۰۰هزار تومال

من آنومالی رفتم با عکس رنگی ک گرفت از بچع شد 2 تومن

با بیمه تامین۱۳۰۰
آزاد۱۷۰۰

با بیمه تامیین ۱۵۰۰

من ۳ تومن ...

من ۱۷۰۰

یه تومن

من زنگ زدم گفته ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الین مامان الین ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیـانا🫀 مامان لیـانا🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی