خانما هزینه سونو آنومالی چند هست؟؟

۱۳ پاسخ

من که رفتم 2500

۸۵۰۰

من فروردین ماه رفتم جای خصوصی ازاد 3150

جایی که من نوبت گرفتم گفت ۴میلیون و پونصد

هفته پیش زنگ زدم فقط قیمت گرفتم گفت ۵۶۰۰ الان که نوبت گرفتم گفت ۵۹۵۰

بستگی ب جاش داره خواهر از ۳میلیون شروع میشه تا۷میلیون من ۷تومن دادم🥲

سلام سونو انومالی ۶۲۰۰

من الان نوبت گرفتم برا فردا ۵۹۵۰ گفت

من ۱۸ خرداد دادم ۱۸۹۰

۲۳۵۰توشهرما

3700

هرجا یک قیمتی هس من یه جا رفتم 2500
یه جا دیگ3600

۲۹۵۰ من ۳ روز پیش سونو دادم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان الین مامان الین ۹ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وپنجم بارداری