شنبه ۹ خرداد رفتم ۶۵۰۰
من شنبه میرم ۴۹۰۰ با داپلر ۶۰۰۰ م
2200
من الان تماس گرفتم گفتن ۷.۵۰۰
چخبره خیلیه
تقریبا ۴
۹و۸۸۰
وای من هنوز نرفتم پس فردا میخام برم دیگ انشالل
من با تکمیلی رایگان
شش آزاد
با تامین 1800
سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11
۳ونیم ازاد
۳ میلیون و ۱۹۰
با طول سرویکس
از من آزاد 5 تومن
ده و هفتصد
۳ تومن
دیشب رفتم ۲۸۰۰ با بیمه تامین اجتماعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.