مامانا هزینه سونو انومالی چند شد براتون؟

۱۷ پاسخ

شنبه ۹ خرداد رفتم ۶۵۰۰

من شنبه میرم ۴۹۰۰ با داپلر ۶۰۰۰ م

2200

من الان تماس گرفتم گفتن ۷.۵۰۰
چخبره خیلیه

تقریبا ۴

۹و۸۸۰

وای من هنوز نرفتم پس فردا میخام برم دیگ انشالل

من با تکمیلی رایگان

شش آزاد

با تامین 1800

سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11

۳ونیم ازاد

۳ میلیون و ۱۹۰
با طول سرویکس

از من آزاد 5 تومن

ده و هفتصد

۳ تومن

دیشب رفتم ۲۸۰۰ با بیمه تامین اجتماعی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیـانا🫀 مامان لیـانا🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الین مامان الین ۹ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری