منماینطوری شدم بخاطر اینکه ادم ورم میکنه خون کم میرسه به دست پا ادم من نوک انگشتام سر میشه
منم همینطورم
دستامم صبحا ورم دارم
یکمم کار میکنم خواب میره
دکتر برام ازمایش دفع پروتئین نوشته
اما اکثرا میگن طبیعیه
اره عزیزم منم اینجور میشم با استخون درد شدید تو قسمت پاهام و کشاله رون
منیزیوم میخورم هر روز
مکمل منیزیوم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.