خانما کسی از این قرص ب بچش داده برای چی

تصویر
۹ پاسخ

اره تا۶ماهگی میدادم به پسرم

من میدم عالیه

عزیزم شما از داروخانه تهیه کردین این قرصو؟؟
من به پسرم میدم از این ولی یه مدته هیچ داروخانه ای پیدا نمیکنم

من ماه ها از این به پسرم دادم

واسه رفلاکسه

من پارسال از ازدیبهشت ماه تا اسفند ماه به دستور پزشک بکوب از این قرص به دخترم میدادم چون ریفلاکسش بند نمیومد داشت دو سالش میشد بشدت کم وزن شده بود خدا خیرش بده درمان شد

برای رفلاکس شدید خیلی جوابه

برای رفلاکس هستش

برای رفلاکس معده هستش

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام 🐣 مامان جوجه هام 🐣 ۳ سالگی
مامان ❤دلرباخانم❤ مامان ❤دلرباخانم❤ ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی