سلام ببخشید بعدازسرکلاژ چندروزبعدرفتید دکترسونو واژینال؟

۶ پاسخ

فردای عمل سونوی شکمی کرد ده روز بعدش واژیونال

همون لحظه سونو شکمی ،یک هفته بعد واژینال

منو بلافاصله بعد عمل دکتر سونو واژینال کرده بود
۲ روز بعدشم رفتم سونو شکمی
دیگ فعلا هم سونویی ننوشته گف یه ماه دیگ بیا برا ویزیت

بعد عمل دیگه شکمی سونو کرد یه بار فردای عمل یبار یک هفته بعد

من ۱۸ هفته سرکلاژ شدم ۲۴ هفته رفتم سونو

سرکلاژ شدی؟چرا؟درد داره؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری