سلام خانوماکسی بعدازسرکلاژ سوزش ادرارگرفته؟

۳ پاسخ

نه عزیزم منم نگرفتم

عزیزم سرویکس چند بود سرکلاژ شدی یامخوای بشی

نه من نداشتم ولی خب ب دکترت بگو دارو برات بنویسه شاید عفونت گرفتی

سوال های مرتبط

مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری