سلام خانوما
کسی سنوگرافی نگار آزما رفته ؟!

۵ پاسخ

عه شما با من تو یه هفته و یه روزی 🥹😍

اره عالیه ولی حتما پیش محمدرضا مهری برو خیلی خفنه

من طبقه سوم پیش دکتر ابراهیمی میرم
بینظیرهه

بله خیالت راحت من هر سری رفتم دقیق و خوب بوده فقط شلوغه یکم معطل میشی

من همیشه اونجا میرم

سوال های مرتبط