میگم به بچه هاتون سوی تغذیه میدن یا ن به بچه من ندادن؟
بله درسته من اخر کد ملی شوهرم ۰ بود امروز گرفتم کالابرگمو
چجوریه این کالا برگ؟
تو اخبار گفت 0 تا 2 امروز 3 تا 6 20 م. 7 تا 9 هم 25
اره من مادرم دهک یک بود نیومده بودش ولی برا یکی که دهک ۱۰ بود اومده بود از رو آخریش شماره ملی هستش
بله درسته..ازصفر تا ۲ الان میتونن خرید کنن ...۳ تا ۶از ۲۰ام...بقیه ۲۵ ام
کسی حالا با این شرایط گرفته
بخاطر این مردم تجمع نیارن سخته تو این شرایط
والا ما هم اینجا دیدیم وگرنه از همه جا بی خبریم
یعنی ب دهک بندی نیست؟
......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.