۱۱ پاسخ

دختر منم 😔میگم ترقه ست دارن بچها بازی میکنن باهم

پسر منم تا صدا میادخودش میگه هیچی نیس

اینقدر طبقه بالایی ما سروصدا دارن، روز و شب هم نداره مخصوصا شبا ک دیگه دخترم ب صدا عادت کرده تا صدا میاد یا کلا توجه نمیکنه یا نهایتا میگه باز طبقه بالاییه

دختر من چندتا بادکنک تو خونه داشتیم قبل این جریانا باهاشون بازی می‌کرد یروز نشست رو یکیش ترکید ناراحت شد گفت بادکنک صورتیم نیست بعد الان دیگه هر صدایی بیاد میره سمت بادکنکاش ببینه کدوم ترکیده یا میگه مامان بادکنک ترکید بعد نگاه میکنه همشون سرجاشون هستن میگم فکر کنم ترقه بوده بچه ها تو کوچه زدن

دختر منم میگه گوشم صدا داد ،😭😰

من پسرم میگه چیه میگم طبقه بالا داره گردو می‌شکنه حالا هر صدا میاد همینو میگه🥲😁

شاهانم همینه میگه مامان چی شد تراپ زد بعد میگه امریکا زد میگه ن ترقه بود میگه الکی میگی 😂🤷‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

دختر منم میگ چی شده ترسیدم میترسم

پسر من میگه مامان دِدِ هیدی نی میگم نه مامان هیچی نیست صدای هواپیما س خیلی گناه دارن بچه هامون 😭😭😭😭😭

پسر من میگه مامان زدن،البته فکر میکنه بچه ها توپ بازی میکنن و بچه های بدی ان و میزنن به شیشه خونه ما و صدا میده

پسرمنم‌میگه مامان اومد

سوال های مرتبط