عزیزم تحمل کن مقطعی هست به خاطرسنشه خوب میشه
سلام مامان رادین دقیقا از ۱۵ ماهگی تا ۲۲ ماهگی اوج شلوغی و پدر در اوردن های بچه شروع میشه
از ۲۳ ماهگی به بعد بهتر میشه
منم اون دوران خیلی سختی کشیدم🤦♀️🤦♀️
من که درو باز میزارم یوقتا میاد تو من روفرنگی میشینم وایمیسته تا کارم تموم بشه اخه دیگه چیکار کنم والا
من تو بغلم میبرمش می ایسته کنار روشویی😑
پسر منم همین طوریه برم دستشویی آنقدر گریه میکنه که نفسش بند میاد
همه بچها همینن. نمیدونم کی درست میشن. معمولا میگن 2 سالگی ببعد درست میشن
پسر منم همینجوری بود چند بار خیلی جدی بهش گفتم من میرم جیش کنم گریه نکنیااا مجبور شدم اخم کنم بهش چون واقعا خستم کرده بود الان میاد پشت در میشینه یا با فرش بازی میکنه بهونه هم میگیره ولی در حد غش کردن نیس دیگه
منم دخترم همینطور بود بی توجهی میکردم بهش ولی دستشویی میرفتم
توجه نکن برو عادت میکنه. فقط چیز خطرناک و جای خطرناک خونه نزارش
من دیگه حالم از هرچی بچه داری داره بهم میخوره آخه بگو کی به من احمق گفت بچه بیارم ک بری. نم تو اعصابم تو زندگیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.