۷ پاسخ

تو سونو نگفت مگه
واسه من گفت خلفیه

از کی شروع شد

خانما شما علائم دارین

سلام چند هفته بودین وقتی این سونو رو دادین

چند هفته بودی؟آخرین پریودت کی هست؟

شاید قدامی هست
ولی هنوز زوده برا اینکه دقیق بفهمی چیه

ان تی که بری تو سونو معلومه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه نور مامان معجزه نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نوزدهم بارداری