۸ پاسخ

دوتا دخترام پاهاشون درد میکرد بردم متخصص گفتدارن رشد میکنن بهشون کلسیم وویتامین دی داد وگفت اگه ادامه دارباشه ببر ارتوپد که شکرخدا خوب شدن

آره پسر من بعضی وقتا هم لنگ میزد از درد بردم گفت چرخش داره پاهاش باید کفش بپوشه

آره دارن قد می‌کشن

آره ویتامینش کم بود
و دکتر همون حرفایی رد زد ک مامان نیلا و آیلا نوشته

بچه منم بعضی شبا گریه میکنه پا درد دارم ویتامین دیش کمه قطره میدم اما هنوز پاش درد میکنه

درد استخوان پا طبیعی برلی رشد

دخنر من وقتی از حموم میاد یا زیاد تو سرما میمونه پاهاش درد میگیره ،با روغن سیاهدونه ماساژ میدم
دکتر هم بردم آزمایش هم دادم همه چیزش خوب بود

سلام طبیعیه ،داره استخونا رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ سالگی
مامان مامان رادوین مامان مامان رادوین ۵ سالگی
مامان گل پسری و دختری مامان گل پسری و دختری ۶ سالگی