قشنگه عزیزم... هر اسمی که به دلته بذار ، هر اسمی بخوای بذاری چند نفر هستن که ساز مخالف بزنن.
جالب نیس اصلا
تلفظش سخته سلیقه ای من دوس دارم اسم کوتاه باشه یا تلفظش راحت باشه
اسمای خیلی قشنگتری هست
تلفظش سخته
مُهَنا شبیه ش هس بهتره اگه دوس داشتی میتونی بزاری خودم دوسش دارم
سخته.
نظرم نیس
اسم جالبی نیست
اسمی بزار فردا دخترت از اسمش خجالت نکشه
نمیتونم بخونمش درست
نه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.