هیچ اتفاقی نمیوفته ولی شاید خودت بعدا عذاب وجدان بگیری
من خیلی تلاش کردم شیرم کم بود سیر نمیشد آخر مجبور شدیم شیر خشک دادیم الان هم کلا شیر خشکیه
من ازاول شیرخشکی شد نداشتم دیگه
هیچی مثل گل میشه
هیچی شیرخشکی میشه😂
مرجان سعی کن شیرخودتو بدی تواین اوضاع جنگ
من همش خداروشکر میکنم که بچم شیرخشکی نیست الان تواین هیروویر باید بفکرکمبود شیرخشک بچمم بودم
خصوصا اگه خدایی نکرده بچت یوقت مجبور بشه شیرخشک رژیمی بخوره
هرطوری شده شیرخودتم بده
بازم خوددانی
هیچی عزیزم خیلیا الان میدن خشک منم میدم
هیچی
بسلامتی مثل بقیه بچه ها بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.