همش یادم‌میره قطره آد بچه رو بدم 😣😫
اتفاقی میفته ؟

۶ پاسخ

ساعت گوشی وفعال کن یادت بندازه

حالا من عصای دستمه آد
۲۵ قطره رو یه جا بهش نمیدم
تو طول روز میزنم ب پستونکش دو قطره سه قطره
قشنگ ی رب مشغول میشه با پستونکش

من اول صبح ک‌بیدارمیشم اولین کاری ک میکنم قطره آد روبهش میدم چن روزاینکاروبکن عادت میکنی

یه جا بنویس من خودم نوشتم زدم رو در یخچال یادمون بمونه اد برا بینایی مفیده بهتره که بدی

منم یادم میرفت ، چند روزه میریزم تو شیر بهش میدم یادم میمونه😄

عین من همش یادم میره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی