امروز با قلب خونه رفتیم پیاده روی 🦋

تصویر
۱۱ پاسخ

خوب کردی گلم

عزیزم کلاه و شال و میشه بگی از کجا گرفتی خیلی خوشگله

ای جانم😍 هزارماشالله
بهترین کار رو کردی

این روزا بیرون نری خیلی بهتره عزیزم

تو این اوضاع

عزیزم میشه پیج تخت پسرتو بگی

وایی ننه چه حس خوبی میده این عکس شکوفه ها نینی لپ اناری
کار خوبی میکنی ایشالا این جنگ تموم بشه هرکسی راحت با خیال آسوده بتونه کوچولوشو ببره بیرون دور بده
پیش ما که خیلی سرده دیشب برف میزد اصلا نمیشه اینجوری بیرون رفت😅

ناز نازی من
یلحظه فک کردم هد بند محرمی زدی براش تا زوم کردم دیدم کلاهشه 😁🤩

واییی شکوفههه زده😍

چه قشنگ😍😍😍😍

مواظب کوچولو باش تو این اوضاع🥲🕊️

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی