من میزارم رو نون تست عسل میریزم گردو میچینم میخورم
روی نون تست
روش موز خورد میکنم با عسل
اما خارررش میگرم بعدش🤣🤣
با موز یا شیره
با شیر و خرما دو تا دونه و گردو میکس کن خیلی خوشمزه میشه
داخل اوتمیل
با موز یبوست میده یکم من با پنیر خامه ای و مربا میخورم خیلی خوشمزس
یوقتا هم خالی
من با عسل یا مربا می خورم، با موز همدخیلی خوشمزه میشه
روی نون تست با کنجد و موز
یا لای خمیر گوشهی نون بربری
من توی شیر داغ هم حل میکنم میخورم
یه کوچولو با نوتلا قاتی کنی رو نون تست بزنی خیلی خوب میشه
من داداشم با عسل قاتی میکنه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.