۱۱ پاسخ

اره مخصوصا صبا

ربطی ب کولیک نداره رفلاکس اینطوری میشن

اون برا رفلاکس نیست؟

میتونید هر 6 ساعت قطره بینی بریزید

مامانا ترو خدا مسدود نکنید بخدا نیاز دارم ماه رمضان بزارید کسی که داره کمک کنه اگه نیاز نداشتم که نمی گفتم 😪عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه کفش بچ لباس های بچه ها تونم کهنه بودن عیب نداره من میدم توشون وقت لباس میخواهم نیاز دارم

اره طبیعی هست خس خس کنه هم بینی و هم گلو و اینکه میتونه از رفلاکس هم باشه دختر من رفلاکس هم داشت

بله خرخر میکنه

بچه منم دماغش خر خر میکنه از همون روزای اول
دکتر قطره داد هیچ فایده ای نداشت

کیپ هم میشه مخصوصا صبحا که بیدار میشه؟

اره از منم است. قطره گرفتم اصلا بهتر نکرده

اره دقیقا برامن که دخترم اینجوریه

سوال های مرتبط