۶ پاسخ

من پدیلاکت و سگانوز و گریپ میکسچر میدم شیرخشکشم سیمیلاک توتال کامفورت شیر خودمم میدم

من قطره ایفاکول دادم معجزه کرد. خیلی چیزای ده امتحان کردم هیچ کدوم اثر نداشت

من پدی لاکت و سگانوز میدم
شیر خشکم ترویتال وزن دهی خوبی هم داشته

سلام عزیزم هر بچه ای متفاوت هست
مثلا من واسه دل درد دخترم چند قطره عوض کردم اخر کولیف خوب بود اما ن زیاد دیگه عرق نعنا دادم اروم میشد

شیر خشک اروز اول باید دکتر تجویز کنه معمولا واسه رفلاکسی ها ای ار هست

Infacol قطره خوبيه

سیمیلاک توتال کامفورت بگیر عالیه برای رفلاکس و کولیک

سوال های مرتبط