۶ پاسخ

من‌دوتا زایمان طبیعی داشتم نگرفتم
دردامو توخونه کشیدم بعد رفتم بیمارستان
اولی ۷ سانت بودم
دومی که دوروز پیش بود ۹ سانت بودم رفتم بیمارستان
نیازم ب ماماهمراه نداشتم

من گرفتم خودش نتونست بیاد جاش یکی دیگه رو فرستاد افتضاح بود ، همه کارامو خواهرم انجام داد از ماساژ و دوش آب گرم و همه چی
خودش میومد می‌گفت بشینه رو توپ بالا پایین کنه بعد می‌رفت دیگه طفلک خواهرم میومد انجام میدادم یا می‌گفت ببرش تو وان آب گرم ورزش کنه بعد می‌رفت کل روند زایمانم خواهرم کارامو انجام داده
کلی هم سفارش غذا و مغز و اینا داد همسرم براش گرفت
خلاصه ماما گرفتی خیلی دقت کن که وجدان داشته باشه

بگیر دولتی بری همه دست میکنن توت من ی کلاس جلو پام برگزار شد

حتما بگیر پشیمون نمیشی بهت ورزش میده هر کیم از راه برسه معاینت نمیکنه

عالیه اگه ماما همراهت با وجدان باشه من داشتم خیلی راضی بودم

من گرفتم خوبه..
اگه مشکل هزینه نداری بگیر خیلی خوبه خصوصا اگه بچه اولته

سوال های مرتبط