۴ پاسخ

منم رو پهلو راست راحت ترم. سمت چپ قبلم درد می گیره

من بچه اولم بیشترش رو دست راست میخوابیدم الان بیشتزش راست چپ خیلی کم میتونم بخوابم، پایین میگیره انگاری فشار میادبهش

واقعادرسته،پهلوی راست راحت تریم

منم رو پهلو راست میخوابم همش🥲

سوال های مرتبط